Termeni si Conditii

Noi, în calitate de producători cât și împreuna cu furnizorii noștri de produse (“Furnizorii”), deținem și avem drepturile de autor asupra site-ului nostru și tuturor conținuturilor acestuia. Nu veți copia, reproduce, republica, transfera date (upload), afișa, transmite, distribui, vinde, transfera sau modifica nimic din conținutul, datele, informațiile sau materialele găsite pe site-ul nostru decât în urma obținerii acordului scris al reprezentantului societății noastre sau doar în scop necomercial. Fiecare produs cumpărat este vândut sub rezerva descrierii produsului. Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a va asigura că toate detaliile, descrierea și numărul de produse care apar pe site sunt corecte în momentul în care informațiile relevante au fost introduse pe sistem. Deși ne-am propus sa menținem site-ul actualizat este posibil, ca informațiile inclusiv descrierile produselor care apar pe acest site la un moment dat pot să nu reflecte întotdeauna poziția exactă în momentul în care trimiteți comanda. Nu putem confirma prețul unui produs, până când comanda este acceptată în conformitate cu politica noastră de acceptare a comenzilor.

Culorile afișate

Noi oferim imagini color și de calitate foarte bună dar nu ne asumăm faptul ca, culoarea reală primită va fi exact ceea ce vedeți. Am făcut tot posibilul pentru a afișa cât mai exact posibil culorile produselor prezentate pe acest site. Cu toate acestea, culorile pe care le vedeți pe monitorul calculatorului pot varia de la culorile reale ale produselor noastre. Tehnologia Imaging Computer este complexă și culorile pe care le vedeți vor varia de la calculator la calculator.

Comenzi

Vom lua toate măsurile rezonabile, în măsura în care este în puterea noastră, pentru a păstra datele din comandă și de plată sigure, dar dacă din lipsa de neglijență din partea dvs., noi nu putem fi trași la răspundere pentru orice pierdere ce ar putea surveni dacă un terț achiziționează accesul neautorizat la orice date ale dvs. în momentul accesării sau plasării de comenzi. Etapele tehnice necesare pentru crearea contractul dintre tine și MariSSa Collections sunt după cum urmează: Trimiteți comanda pentru produse pe site-ul www.mariSSa.ro apăsând pe butonul “Trimite Comanda” la sfârșitul procesului de cumpărare.

Poți cumpăra produsele MariSSa Collections prin una din cele doua variante de mai jos:

– Ca client înregistrând un cont pe site

– Fără cont plasând direct comanda pe site

Livrare

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc veți fi înștiințat dacă doriți să primiți un produs înlocuitor ca model sau același model pe altă culoare. Puteți alege un produs înlocuitor in locul produsului comandat. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și vom fi înștiințați în timp util.

Metode de plată

Plata ramburs:

Plata se face direct la curier la preluarea coletului. Această metodă de plată este agreată doar pentru livrările în România.

Plata prin transfer bancar: numerar la bancă, ordin de plată sau online banking (atât pentru România cât și pentru străinătate)

Pentru comenzi pentru care ați selectat metoda de plată prin transfer bancar, procesarea comenzii se va face doar după confirmarea creditării contului MariSSa Collections cu suma transferată, introducându-se astfel un decalaj de 2-4 zile, de la caz la caz.

Prin plata online cu cardul:

Magazinul online mariSSa.ro folosește pentru tranzacțiile online serviciile Raiffeisen Bank/Plationline.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor prin Internet. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Dacă ați ales metoda de plată “Plata online prin card (Visa/Maestro/Mastercard) – Plationline.ro” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră. Pentru plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și Mastercard/Maestro) este folosit sistemul “3-D Secure” elaborat de aceste organizații care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigură în primul rând ca nici-o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, în nici un moment, pe serverele noastre sau pe serverele Raiffeisen Bank/Plationline.ro, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. În plus, “3-D Secure” este un sistem de autentificare a identității posesorilor de carduri în mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor și se desfășoară numai pe serverele Visa sau MasterCard, după caz. Sistemul “3-D Secure” permite efectuarea de cumpărături on-line cu orice card emis sub licența Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit și cele electronice Maestro și Visa Electron. Sunt acceptate și cardurile virtuale emise de aceste organizații. MariSSa Collections vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plată on-line ale Raiffeisen Bank/Plationline.ro. În acest fel putem asigura clienților noștri un serviciu sigur si eficient de comandă și plată on-line. Aceste informații sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate de către dvs. Informațiile personale nu sunt transferate către alte terțe părți, nici de către MariSSa Collections, nici de către Raiffeisen Bank/Plationline.ro. Aveți grija să completați formularul corect și să indicați persoanele la care se va face facturarea și livrarea. Adresa de e-mail și telefonul au importanță extremă deoarece informațiile legate de comanda și produsele comandate vor fi transmise via e-mail sau telefonic. O adresă de e-mail incorectă sau un nr. de telefon greșit încetinesc întregul proces de comandă a produsului. Mai mult de atât, Marissa Collections și Raiffeisen Bank/Plationline.ro(Platforma E-commerce pentru plata online securizată cu orice card bancar) nu vor putea să vă contacteze și să vă informeze asupra stării comenzii dvs.

Puteți alege dintre metodele de plată de mai sus: card de credit/debit, transfer bancar/ordin de plata. Dacă ați selectat card de credit/debit ca metodă de plată, este necesar să completați un formular cu datele despre acesta. Dacă tranzacția prin card a fost reușită, următorul ecran vă mulțumește pentru comanda pe site-ul nostru și vă oferă informațiile relevante pentru comanda. Aceste informații le veți primi de asemenea prin e-mail. Acceptăm următoarele cărți de credit/debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard. Folosind ca metodă de plată card-ul bancar de credit/debit comanda dvs. va fi procesată imediat.

Pentru livrări internaționale și intracomunitare (EU) plata întregii comenzi se va face anticipat, prin transfer bancar cu nr. comanda trimisă de MariSSa Collections la bancă sau online pe site cu cardul bancar. Se va percepe taxa de transport din comandă, calculată în funcție de țara de destinație.

Retururi și informații speciale

Facem precizarea că, în conformitate cu legislația in vigoare nu se acceptă retururi pentru următoarele produse care se supun Ord. 130/2000, Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a celora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid:

– Produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului (produse care nu sunt în stocul magazinului pe modelul, mărimea sau culoarea aleasă sau produsele executate după dimensiunile clientului personalizate)

– Articolele de lenjerie intima (costume de baie, colanți, body, sutiene, chiloți, slipi și bustiere), produsele cosmetice, parfumuri, genți și bijuterii care prin natura lor se pot deteriora de la transport sau au fost desigilate sau din motive de igienă intimă, precum și produsele personalizate la cererea clientului

Conform Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 cumpărătorul are dreptul să notifice în scris pe vânzător că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Atenție ! Produsele returnate trebuie să ajungă înapoi la mariSSa.ro în termen de 14 zile calendaristice începând cu data primirii comenzii.

Pentru returnare:

– trebuie ca în termen de 24 de ore de la data primirii coletului să ne anunți telefonic la 0735.445.445 sau pe email la retur@marissa.ro sau completați formularul de mai jos, că dorești returnarea produsului pentru schimbare de mărime, produs sau banii înapoi

– produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit

– produsul trebuie să fie returnat în ambalajul original și într-o cutie de carton sigilată; atenție nu acceptăm produse trimise în pungi!!!

– produsul va fi returnat de către tine prin curier rapid ( nu acceptam coletele trimise prin posta !!!), iar plata transportului pentru returnarea produsului va fi plătită de către tine

– nu acceptam colete cu ramburs !!!

– nu ne asumam răspunderea pentru coletele care le returnezi in ambalaje insuficiente, care s-au deteriorat sau pierdut ori furat de către curier

– noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente

– dacă produsul returnat prezintă semne de deteriorare se va percepe o taxă pentru repararea lui din suma plătită de dvs; în caz ca produsul nu mai poate fi reparat nu vi se vor mai returna banii

– pentru schimbare de produs sau mărime nu veți plăti decât 15 lei per fiecare transport

– pentru transformarea contravalorii produselor în credit magazin nu veți plăti decât 15 lei per fiecare transport

– nu iți vom înapoia banii pe transportul plătit pentru primirea coletului și nici pentru returnarea lui; plata transportului de 15 lei pe care ai plătit-o la primirea coletului este în cazul în care oprești produsul, dar dacă dorești banii înapoi și returnezi ți se va scădea 20 lei pentru transport preț întreg care îl suportăm noi la curier.

– pentru rambursarea banilor veți suporta din contravaloarea produselor returnate taxele de transport 20 lei per fiecare transport preț întreg care îl suportăm noi la curier, pentru primire, comisionul de transfer bancar atât pentru încasarea cât și pentru returnarea banilor, cât și pentru transportul din fabrica pana la noi la showroom pentru produsele aduse la comanda

– dacă comanda ta a avut transport gratuit și dorești alt produs vei suporta prețul de 15 lei pentru livrarea gratuită cât și costul de 15 lei pentru livrarea produsului înlocuitor, iar plata transportului pentru returnarea produsului va fi suportată de către tine

– dacă comanda ta a avut transport gratuit și dorești banii înapoi vei suporta plata transportului de 20 lei pentru livrarea coletului preț întreg care îl suportăm noi la curier.

Reclamațiile cu privire la eventualele probleme privind integritatea sau conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare împreuna cu agentul de la firma de curierat prin care vi s-a livrat comanda. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Returnarea efectivă a produsului se poate face prin orice firma de curier rapid (nu acceptam coletele trimise prin posta !!!). Nu acceptăm retururi cu ramburs! Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit – factura și dovada de plata la curier). Returul se face prin orice firma de Curier Rapid iar costul transportului va fi plătit de dvs la curier. Produsele care au avut transport gratuit în cazul returnării lor nu vi se va credita costul transportului.

În situația în care aceste condiții nu sunt îndeplinite, firma noastră își rezervă dreptul de a nu accepta returul!

În cazul în care culoarea produsului pe care l-ați primit nu este așa cum este descris în imagine și descrierea produsului (culoarea se referă în principal la roșu, portocaliu, galben, verde, albastru, violet, etc.) vă aducem la cunoștință ca pot exista abateri de nuanțe de culoare în funcție de monitorul sau dispozitivul de pe care vizualizați siteul nostru. În acest caz siteul nostru nu este răspunzător pentru orice reclamații ulterioare.

Contravaloarea mărfii returnate se va plăti prin transfer bancar de către comerciant în termen de 14 zile de la primirea coletului, cu mențiunea că returnarea banilor către client se face doar dacă produsul îndeplinește condițiile de retur. Nu se returnează: cheltuielile de transport, comisioanele de plată pentru încasarea și returnarea banilor (curier, procesator de plăți, transferuri bancare).

Dacă ați beneficiat de transport gratuit la livrarea comenzii atunci veți suporta și acest transport în cazul în care doriți returnarea banilor sau schimbarea cu un produs de o valoarea mai mică decât suma încadrată la transport gratuit.

Firma are dreptul la revendicarea restituirii pagubelor provenite din folosirea necorespunzătoare a produselor. Nu aveți posibilitatea de a schimba produsul personal din motive care nu sunt în responsabilitatea Magazinului MariSSa Collections.

Societatea noastră deține o echipă întreagă care se ocupă exclusiv de calitatea articolelor, astfel aveți garanția că articolele comandate de pe www.mariSSa.ro sunt în stare impecabilă. Dacă veți solicită în schimb o altă mărime, o altă culoare, un alt model sau restituirea contravalorii atunci dumneavoastră va trebui să suportați taxa de transport spre adresa noastră de Returnare cât și pentru articolul ales în schimb veți suporta cheltuielile de transport către destinația dumneavoastră.

Ce opțiuni aveți de anulare a comenzii

– Comenzile pot fi anulate în termen de 24 de ore telefonic la 0735.445.445 dacă nu au fost expediate. În cazul în care au fost deja expediate nu mai pot fi anulate.

– Comenzile plătite în avans și anulate în termen de 24 de ore pot fi anulate telefonic la 0735.445.445 dacă nu au fost expediate.

– Comenzile plătite în avans care conțin produse personalizate (produse executate pe dimensiunile clientului, modificări de mărime, lungime, model, schimbare material ori culoare) nu mai pot fi anulate și nici rambursate.

– Comenzile plătite în avans care conțin produse care nu sunt în stocul magazinului și sunt aduse pe comanda clientului nu pot fi anulate și nici rambursate.

Notă:

– Clienții care plătesc comanda cu cardul online sau paypal și doresc returnarea banilor li se va scădea din suma returnată comisionul perceput de operatorul de plăți Raiffeisen Bank/Plationline.ro, respectiv Paypal.

– Pozele au caracter informativ. Nuanța poate diferi în funcție de intensitatea luminii sau a dispozitivului de pe care vizualizați siteul nostru.

Întrucât cumpărați de la distanță vă rugăm înainte de a plasa comanda să alegeți măsura corespunzătoare din Tabelul de Mărimi și să folosiți metode adecvate de îngrijire și spălare ale produselor.