Returnare:

  • produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit
  • produsul trebuie sa fie returnate în ambalajul original
  • produsul va fi returnat cu o firma de curierat rapid
  • noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente
  • clientii sunt responsabili pentru taxa de returnare
  • nu iti vom inapoia banii pe transportul platit pentru primirea coletului si nici pentru returnarea lui
  • trebuie sa ne anunti in termen de 24 de ore de la data primirii pe email la retur@marissa.ro sau completati formularul de mai jos sau telefonic la 0732.923688

Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului. Dacă nu sunteți mulțumit de produsul(e) pe care le-ați cumpărat de la MariSSa Collection pentru orice motiv, puteți sa il returnati sau schimbati in conformitate cu rubrica Returnare.

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris, prin email, pe vânzător că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Facem precizarea că, in conformitate cu legislatia in vigoare nu se accepta retururi pentru urmatoarele produse care se supun Ord. 130/2000, Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a celora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Nu se accepta retur:

  • Produsele care au mentiunea “La comanda” aceste produse se supun Ord. 130/2000, Cap. 2, Art. 10 fiind produse realizate la cererea clientului (produse care nu sunt in stocul magazinului pe modelul, marimea sau culoarea aleasa sau produsele executate dupa dimensiunile clientului personalizate)
  • Articolele de lenjerie intima (costume de baie, colanti, body, sutiene, chiloti, slipi si bustiere), produsele cosmetice, parfumuri, genti si bijuterii care prin natura lor se pot deteriora de la transport sau au fost desigilate sau din motive de igiena intima, precum si produsele personalizate la cererea clientului

Taxe de returnare:

  • pentru schimbare de produs sau marime nu veti plati decat taxele de transport
  • pentru transformarea contravalorii produselor in credit magazin nu veti plati decat taxele de transport
  • pentru rambursarea banilor veti suporta din contravaloarea produselor returnate taxele de transport atat pentru primire cat si pentru returnare cat si o taxa de restocare in suma de 10 RON

Rambursarea banilor:

Notă: Toate produsele returnate trebuie să fie noi, nefolosite, cu etichetele originale, factura și ambalajul lor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a refuza returul.

Pasi de urmat pentru RETURNAREA produsului:

1. Completati formularul de retur de mai jos; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii. In urma confirmarii din partea noastra a returului puteti urma pasii urmatori.

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!

3. In colet adaugati – comanda dvs pe care o puteti lista de pe email sau scrieti nr. comanda, datele din comanda si cod produs comandat.

4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele;

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul dvs. IBAN.

FORMULAR DE RETUR

Introdu nume
Introdu email
Introdu telefon
Introdu nr. comenzii
Introdu cod produs
Introdu data livrarii produsului
Introdu motiv retur